Saya Maafkan Semua

ALOR SETAR - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Jeneri, Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor memaafkan semua serangan yang bertubi-tubi kepada dirinya oleh pihak lawan sebelum ini.

Beliau yang juga Pengerusi Perikatan Nasional (PN) Kedah berkata, beliau turut memaafkan Menteri Dalam Negeri, Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga memberi serangan kepadanya terutama dalam tempoh berkempen.

"Bagi pihak diri saya, Muhammad Sanusi Md Nor yang telah diserang bertubi-tubi, bertalu-talu tanpa henti, depan, belakang, atas, bawah, kiri, kanan dengan bermacam-macam fitnah dan serangan. Saya maafkan semua serangan itu.

"Tuan-tuan yang tersakiti, kalau tuan-tuan juga memaafkan, tuan-tuan boleh lafazkan sendiri, saya tak boleh wakilkan mungkin tuan-tuan tak maafkan Pudin (Saifuddin) saya tak tahu.

Comments

Popular posts from this blog

Luahan hati bapa mangsa pelajar

Penjelasan Penuh Polis Sahkan Rangka Milik Bella

Ahli senario meninggal dunia